Followers

ILPKT


           
tek.kompueter (sistem) 2010/2012

aku rindu  kawan2 ilp tu, agak2 nye lepas habis nie, bile kite bleh jumpa lagi ye ???.. : ( ...nie jew pic yang aku ade, nie pon masih ramai yang takder..gud luck la ye, kawan2 aku sume , semoger bejaye di dunia dan di akhirat, aku akan doakan yang terbaik kepada kawan2 yang aku kena,.. hope, korang sume takan lupekan aku dekat sinie, .....

      Sekarang aku tengah fikir ape aku nk buat esok…  mesti bosann kan,….sedey nye.. .. hari khamis hari tu, last day aku pretikal.. berat je nak tingal ofis tu,.. thanks ye, cik ros, cik z and sarah, korang baik sangat2, ak angap macm famly sediri plak, klu duk dkt ofis tu,.. yang best hari2 riuh dalam ofis tu cik z kacau si sarah nie..hihihih..tak lupe jugak puan Jun, majikan aku, thanks ya for support, and  thanks jugak bagi respon pasal aku dekat lecturer. :) ... tak pernah aku terime pujian sebanyak itu, suke sangat2 .....mesti aku menrindui kejer aku tu, shut down komputer setiap hari,ha3.. nampak je senag, tapi memenatkan,, sebab aku kene shut down lebih daripada 100bijik komputer, takde orang yang suruh pow buat kejer nie, aku saje2 nak tolong, daripada duk saje2, bosan la jugak...k lah, ishaAllah klu aku sambung diploma nanti aku akan pretikal dekat situ lagi.. :)

0 Response to "ILPKT"

Catat Ulasan

korang nk komen,komen la ape2 pon.. :)

Ai, takkan tengok je.:)
Blogger Templates
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme